CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 22, 2011

SpECiaL dAY fOr Me..

20 JUN mmg akan sentiasa di dlm ingatanlah dah tarikh tu aku dilahirkan. Utk tahun ni sambutan mcm biasa, mkn2 n potong kek. Tapi tahun ni lain sikit coz mkn2 kat umah jelah. Si budak kecik (15thn dah pun, x kecik pun) kat umah aku ni asyik tuisyen ja 24jam, pukul 5.30pm abih tuisyen sekolah pukul 8pm start tuisyen len plak .So mmg x dak masa lah nak kluar p mkn and kat area umah aku ni bukannya byk pun restoran yg best2 klu nak pun tu ha jauh di penang sana nun.

Dgr ja sambut kat umah mcm x best. Tapi mau pecah perut aku haritu mcm2 makanan. Along bli kek n kuah yang tau fu, mama bli brg yang tau fu, abah bli mee goreng special favourite family aku and sate. Huu.. Rupa-rupanya org yg jual yang tau fu ni sebenarnya untung byk noh. Apa x nya mama bli brg2 yang tau fu brapa jer tapi berlungguk-lungguk. Mmg tak habih makan so simpan sambung esok jelah. Mama ngan along dah mula la merapu, suruh aku bukak kedai dpan umah jual yang tau fu lah, apa2 lg lah. Yelah aku dok umah pun asyik relax ja kan. Tu mcm peril aku jelah tu. Eeehhh...


Mkn byk2 ni sebenarnya utk sambut father’s day sekali, tu yg double tu. Father’s day ni x semeriah mother’s day kan.. Tapi bagi aku n family, father’s day pun amat penting utk menghargai ketua keluarga yang sering berkorban mencari rezeki n memimpin ahli keluarganya. Abah, HAPPY FATHER’S DAY. I LOVE YOU SO MUCH. I’LL TRY MY BEST TO FULFILL YOUR DREAM. ABAH, YOUR GUIDING HAND ON MY SHOULDER WILL REMAIN WITH ME FOREVER. YOU ARE THE BEST..      



Star bentuk love. Semua star kat dunia ni utk abah.

I love my father as the stars - he's a bright shining example and a happy twinkling in my heart. 
~Terri Guillemets~




Back to my birthday story, aku saja ja private birthday aku kat FB. First2, sorry byk  yer. Tujuan aku buat cam tu mmg aku cuma nak tgk sapa yg betol2 ingat birthday aku, tak pun klu x ingat save dlm h/p pun jadilah. And keputusannya sgt2 menyedihkan.. Huahhh.. Huahhh... Huahhh... Mmg dah agak.. Tapi mmg patut pun, tak kan semua org nak kena ingat birthday aku ja kan. Tapi aku sedih coz kwn baik aku lupa birthday aku..L.. Dah lah lupakan yg sedih2, yg plg aku terkejut plus minus happy sgt2 ada sorang kwn aku ni org first yg aku x sangka dia ingat birthday aku. THANK YOU SO MUCH ALL MY FRIENDS...



Ok, to myself:

Semoga murah rezeki dunia & akhirat. Semoga panjang umur. Semoga aku akan terus memperbaiki segala kelemahan. Semoga segala cita2 n impian aku tercapai( byk betol semoga2). Jangan banyak berangan. Jangan malas2. Jangan sesekali jauhkan diri dgn Pencipta Yang Maha Esa. Study rajin2 tapi jgn stress2, bahaya tu.. Yang paling penting, teruskan berkorban utk buat org yg paling aku syg happy.(klu nak tulis semua kat sini mmg x kan pernah habih ni, sudah2 la yerk) Ok...  SMILE GIRL... J.. Be happy...



Terima kasih utk my best friend, Ummu Hani coz isi masa lapang hg yg byk tu utk wat kad ni kat aku. mentang2 aku suka warna biru abih semua warna biru. Tapi kenapa Lee Minho, len kali letak lah gmbar Kim Bum tau. and ucapan hg yg pnjg2 kat fb wat aku sempot ja nak baca. apa2 pun TQ so much my frenz..


1 comments:

alia kamal said...

Happy birthday miss ida syazana yg comel! rase tua x dah 19 tahun? ahaha.. :D

Smoga syaza sentiasa happy and cemerlang di dunia dan akhirat. may allah bless u dear. :)

Post a Comment

frEindNShiP

frEindNShiP