CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 16, 2011

24 MARCH 2011

Dah lama baru aku perasan yg aku x updated pun pasal benda ni walaupun aku dah lama tulis...

Hari ni besday my second sister. Kami satu family punya sambutan biasa2 ja. Ada kek n p makan2 kat tmpat2 yang org cdgkan tempat tu mmg best. Tapi hari tu aku yg cadangkan p mkn kat juru tmpat yg popular ngan mee udang freshnya tu. Sebenarnya aku dah lama x mkn kat tmpat tu, teringin pulak aku, tu yg ajak mkn kat situ. Nama tmpat tu Restoran Nelayan Kuala Juru. Nak p mkn kat tmpat lain kat situ tp yg  ni ja bukak, x palah kita try jelah.

Ni la papan tanda restoran tu
Apa yang aku pasti restoran tu berada di hujung sekali, maksud aku restoran ni terletak dlm sgt2. First p mmg risau gak lah dah la jauh kot, last sekali akan jumpa kedai tu di penghujung jln. Kiranya jln tu jln mati n restoran tu kat jln mati tu.(eh apa tah aku ckp berbelit-belit, aku pun pening) Entah lah faham lah 
sendiri2.

Acara memotong kek. Lilin2 xdak, haram!!

Disebabkan dok kat restoran yg terbuka sgt2, x bolehlah nak nyanyi ni. Xpa, xpa, kita nyanyi kat sini..



 Happy birthday to you, Happy birthday to you,
Happy birthday to angah, Happy birthday to you...

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan angah, Allah selamatkan kamu...

bayangkan jelah aku yg suara sedap ni nyanyi..^_^.. hehe...

Waahhh... muka teruja kah ini..
Teruja sgt nmpak. Keh3. Apa-apa pun thankz along belikan kek..

Sampai tak terkata bila dah dpt mee ketamnya
Dari dlm kereta lagi dok bising2 nak makan mee ketam. Nah ambik hg, bapak mr crab dia bagi. Kasi puas2 punya makan. Berselera berbenorlah budak ni sorang. Eh.. eh.. eh...

Halo...halo... mau cari sapa...
Abah pulak makan mee hailam. Senang semua ada sotong, udang, ketam ja kot xdak. X payah nak susah2 mntak mee udang ka, mee sotong ka, mntak ja mee hailam dua2 ada..

Mmg betol org kata makanan kat sini fresh2 belaka walaupun dah mlm still rasa freshnya. Tempat ni betol2 kat sebelah sungai klu x silap aku lah tapi klu nak kata laut cam x kot coz x dgaq pun bunyi ombak.

Apa2 pun to my sister, selamatlah menyambut hari lahir yg ke-22 thun. Semoga murah rezeki n panjang umur. Semoga apa yg cita2kan tercapai. Jgn byk main2, tumpukan pada pelajaranmu. N paling penting semoga sentiasa dirahmati oleh Allah. Happy selalu yerk.. ^_^





1 comments:

alia kamal said...

happy birthday kak nadia!!

p/s: comelnye smua org, tp...gamba syaza je xde

Post a Comment

frEindNShiP

frEindNShiP