CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 27, 2011

HAngoUT TOgetHeR


minggu lepas, dapat jugak aku jumpa dengan kwn2 SMKANT dekat penang. Of course happy sangat2. walaupun bukan semua lah budak SMKANT tu tapi aku still happy coz yang pergi ni yang semuanya agak rapat ngan aku time sekolah dulu. Wish aku untuk jumpa depa sebelum aku futher study tercapai. Tak sangka aku nak jugak depa habiskan masa pergi melepak sama2. Agak lama dah aku tak pergi penang, dah byk berubah semakin cantik pulak penang ni and nampak bersih ja. Kagum aku jadi rakyat MALAYSIA... hahaha....

Agak dlm pukul 8pg tu aku dah nek bas dari PB ngan si ummu hani ni. Mmg kena pergi awal lah coz penang tu jauh gak lah ngan PB. Sebenarnya janji nak pergi awal dlm pukul 7pg dah nek bas tapi tah la tiba2 ja dari pukul 7 bertukar menjadi pukul 8. Betul tak ummu hani??

Sampai penang sebelum pukul 9pg, wah mmg tak sangka cepat pulak. Mana taknya waktu kat jeti bagan berlari-lari budak 4 orang ni kejar feri. Kenangan tu. Selalu tgk orang kejar bas kali ni kami kejar feri. Boleh ke kejar feri?? haha!!!

Jangan tgk yang depan tu, tgk yg belakang je. Permandangan cantik tu kat belakang tu.

Sementara tggu huda daud dtg ambik kami, sempat lagi aku, ummu hani, aisyah munirah n husna posing2 dulu.


tempat apa tah la ni tapi kat tepi street ni ada penang cruise

penang cruise.. teringin pulak nak naik. mcm best ja.

 Agak teruja lah jugak bila tgk star cruise ni. Malaysia dah ada cruise sendiri. Tiba2 teringat citer 'Pisau Cukur'. Tak payah lah lagi berlakon kat atas rumah org pasni, boleh berlakon kat atas cruise betul2.


Then bila semua dah berkumpul. Kami lepak2 lah.

aisyah munirah, huda daud n baby dia, ummu hani, syafinaz

gambar syafinaz n huda kena sabotaj dengan ummu hani, separuh je  muka..

husna, ummu, huda n baby dia, aku, syafinaz, mun(aisyah munirah)
Soeul garden. Serius best makan kat sini. Dapat lah sikit merasa makan ala2 korean. Makanlah banyak mana nak pun. Yang best ice cream dia sebijik macam kat uitm palam, apa lagi makan sungguh2 lah.



hayyy... macam tgh dating ja ummu ngan inaz ni.
tu yang belakang tu Queensbay mall. sebelum balik  photo2 dulu kat tepi laut. 

Lepas ni xtau lah lagi bila kita boleh jumpa lagi memandangkan semua dah nak further degree jauh2. Terpisahlah kita semua kecuali 3 orang tu yang dapat study kat tmpat yg sama. Best lah hampa noh. hope lepas ni kita dapat jumpa lagi. Ingat pesan cik enaz ni sebelum balik kita selalu2 lah skype tau. Sekarang zaman dah moden mcm2 kita boleh guna tuk berhubung. OK to all my friend always keep n touch tau...
GOOD LUCK TO ALL... J



To my elder sister: acik minta pinjam beg tau... maaf pinjam beg tak ckp... kejadian x dirancang...^_^








 

0 comments:

Post a Comment

frEindNShiP

frEindNShiP